Tips voor het afvallen met maaltijdvervangers

Voor enige mensen is het simpeler om overgewicht te verliezen dan voor anderen, zo is dat tegenwoordig eenmaal bepaald. Omdat de wijzer van de weegschaal niet voortdurend de richting wijst die jij wil is dat nog geen excuus om al het vertrouwen op te geven. Je kan afvallen met maaltijdvervangers met het advies wat je hieronder leest.

Stap 1 : Het voornaamste wat je altijd nodig zal hebben indien je begint met het afvallen met maaltijdvervangers is een motivering. Maak voor jezelf doelstellingen, realistische doelstellingen. Omdat het in feite nagenoeg niet mogelijk is om 9 kilo af te vallen in een maand vertel jezelf dit dan ook niet. Hou ook vast aan je doel voor het afvallen met maaltijdvervangers van 9 kilo maar verspreid dit over 6 tot 8 weken. Een kilo per week afvallen is eenvoudiger te doen dan ongeveer 2,5 kilo per week. Je bent wel instaat om 2 kilo per week af te vallen in de eerste twee weken dat kan tamelijk zo zijn. Maar achteraf word het erg zwaar en je wil niet je een motivering in de waag stellen door niet je doelstellingen te behalen.

Stap 2 : Kies voor salade. Je dieet is het tweede belangrijkste deel als je aan het afvallen bent. Door gezond te consumeren verlies je niet uitsluitend maar gewicht, maar het kan er ook voor zorgen dat je je energieker gaat voelen wat er weer voor zorgt dat je smorgens eenvoudiger kan opstaan en bijvoorbeeld naar de sportschool kan gaan.

Stap 3 : Het eten van verscheidene kleinere maaltijden per dag is beter voor het beheersen van je gewicht dan dat je er per dag maar drie eet dat is hedendaags met alle televisie shows en tijdschriften over hoe je moet afvallen nagenoeg wel bekend voor iedereen.

Stap 4 : Snack zo af en toe maar houd het wel gezond. Teveel calorieen weglaten in hun dieet als ze een afval programma willen volgen is een ding wat mensen veelal foutief doen. Voor je afval plan zijn teveel calorieen niet goed maar een tekort aan calorieen is ook niet goed. Je moet een perfecte balans zien te vinden. Je lichaam gaat vet opsparen voor kracht als je je calorieinname mindert en dan beperk je ook je metabolisme.

Stap 5 : Ze zijn erg gezond en ze proeven behoorlijk heerlijk en we noemen ze ook wel fruit. Je hebt nog meer calorieen nodig als je meer spiermassa wil groeien omdat spieren calorieen nodig hebben. Wat je moet weglaten in je dieet is vet Je laat onnodige vetten weg uit je dieet, door meer fijnere deeltjes vlees te eten, of dat je overstapt naar kip (en dan niet kentucky fried chicken) of vis. Suiker is nu ook je vijand, dus houd op met het consumeren van snoep en andere zoetigheden gedurende de dag en drink water in plaats van fris.

Stap 6 : Door noten te verbruiken eet je kleinere maaltijden. Eet wat noten of cashew noten 30 minuten voor je maaltijd, als je toch het gevoel hebt dat je teveel eet maar je het toch nodig hebt om gewoon te kunnen functioneren. Het zal aanvoelen of je niet genoeg ruimte hebt voor nog een portie van dat voeding in je buik omdat noten een boodschap verzenden naar je hersenen dat de maag niet meer trek heeft.

Stap 7 : In het afvallen met maaltijdvervangers is sporten een andere belangrijke speler. Dat houd niet in dat je naar de sportschool moet. Het betekend niet dat ze dan niet kunnen sporten als enige mensen het niet plezierig vinden om verscheidene legitieme oorzaken naar de sportschool te gaan. Zorg dat je hart iets sneller gaat tikken dan gewoonlijk en dat je gaat zweten want het is essentieel om zoveel mogelijk te bewegen. En daarbij is het belangrijk dat wat je ook kiest, je jezelf er wel moet aan vasthouden en dat je er niet met de pet naar gooit.

Stap 8 : Beperk het gewicht van je gewichten maar doe meer oefeningen. Tenzij je dat eenvoudig niet erg vind om teveel spiermassa te willen aankomen pas je je oefeningen aan om zo optimaal voorstelbaar gewicht te verliezen als je het leuk vind om naar de sportschool te gaan. Je moet meer cardio oefeningen doen dan zware gewichten heffen dat betekend dit.

Stap 9 : Zweet het uit. Je kan nog naar een sauna gaan om wat meer te zweten nadat je bent wezen sporten. Probeer het eens, maar bedenk je wel dat je louter maar water zal verliezen door dit te doen, maar als het helpt bij het behalen van je wekelijkse doel of om je doel hoog te houden.

Advertenties

%d bloggers liken dit: