Archive for april, 2009

De manier voor zo snel mogelijk afvallen

april 22, 2009

Om zo snel mogelijk te kunnen afvallen is het essentieel dat je een dieet volgt die bij je hoort. Er passen teveel dieten niet bij je. Je bekijkt wat je matige en sterke punten zijn en op basis van de afloop stel je vast wat voor jou het beste dieet is. Om het afvallen te doen kan een uitermate problematische opgave zijn. Enige van de basis morele standpunten zijn mensen compleet vergeten omdat er op dit ogenblik meerdere methodes zijn om af te vallen zoals meerdere dieten, dieet pillen voor het afvallen. Voor het zo snel mogelijk afvallen lees je hieronder een aantal manieren.

Voor het zo snel mogelijk afvallen moet je je doelstellingen inschatten. Noteer het streefgewicht van wat je wil behalen. Wat is voor jou het ideale gewicht en wat zou je willen wegen? Richt je niet op je eind gewicht maar op de eerste 5 kilo dat is de truc. Je kan het vieren dat je weer een mijlpaal hebt behaald en hierdoor krijg je ook meer plezier omdat je de 5 kilo gewichtsafname hebt bereikt. Als je het niet hebt gehaald raak je niet zo gauw gefrustreerd doordat je probeert al je overgewicht in een keer kwijt te raken.

Voor het zo snel mogelijk afvallen een reeks tips. In je garderobe zoek je iets wat een of twee maten te klein voor je is. Je moet je broek bijvoorbeeld niet over je heupen krijgen of dat je je ritssluiting niet dicht krijgt en dat het dus niet goed zit bij het aanpassen. Pak je outfit en hang deze in je slaapkamer aan de wand ergens op. Probeer aan te nemen dat je die outfit zelf draagt elke keer weer als je ziet. Het is niet een super kleine maat dus je behoort het te bereiken en daarbij is het zo dat dit een bruikbaar hulpmiddel is om gemotiveerd te blijven. Je moet kunnen halen een of twee maten kleiner. Doordat het haalbaar is is de mogelijkheid van floppen minder. Het afvallen is nu minder gespannen gedurende deze periode op deze wijze.

Krijg je je broek niet dicht raak dan niet in paniek. Zodra je de pantalon zonder problemen kan aantrekken om dat de pantalon te groot is geworden kan je de pantalon verkopen of wegschenken.

Op bijvoorbeeld de deur van de kast, de spiegel, of op je ijskast plak je kleine berichtjes die je voor jezelf maakt. Op de berichtjes hanteer je je eigen woorden of motiverende woorden.Schrijf iets in je eigen woorden zoals: ik ben de mooiste! Ik kan dit wel! Ik ben fit en gezond! Deze kleine woorden of zinnetjes zullen je motiveren om verder te gaan met afvallen.

In de supermarkt koop je natuurlijke artikelen als je je dit kan permitteren. Natuurlijke producten hebben geen toevoegingen en chemicalieen, die ervoor kunnen zorgen dat je weer aankomt of op gewicht blijft, zoals andere artikelen. Eieren, vis, kip als je vlees eet en natuurlijk veel groenten zijn natuurlijke artikelen die je zoveel denkbaar moet inslaan. De kans is aanzienlijk dat je teveel fruit eet op dit moment en omdat fruit erg veel natuurlijke suikers bevat is het niet wijselijk om jezelf op dit ogenblik te bombarderen. Goed voor je zijn koolhydraatrijke producten zoals bessen, appels, noten zonder zout.

Geniet van een omelette als ontbijt. Mensen presteren beter op school, werk, en hebben smorgens niet zoveel honger en drang om een biscuitje of een chocolade reep te nemen is uit een toets gebleken omdat ze smorgens proteinen eten. Bij het klaarmaken van een omelette kan je zelf de ingredienten zoals champignons, klein beetje kaas, kruiden, spinazie, tomaten, olijven etc bijdoen die je smakkelijk vind. De gelegenheden zijn onbegrensd.

Proteinen moet je eten tijdens de dag. Een groot verschil kunnen een handje vol met noten, zaden of bijvoorbeeld een gekookt ei uitmaken. Om vet te verbranden word je metabolisme geprikkeld en je krijgt daardoor meer energie en je voelt je anders.

In het begin als je start met sporten moet je dingen uitvoeren die je leuk vind, is ook simpeler voor je lijf zoals bijvoorbeeld zwemmen of lopen dat zijn sporten die je kan gaan doen!

Voor het zo snel mogelijk afvallen kan je ook een wii fit aanschaffen. Of ze met je mee willen doen kan je aan de rest van het gezin vragen. Op hetzelfde moment kan je het alles uitvoeren namelijk gezamenlijk lachen en samen doen en daarbij is het zo dat je er gezonder van word.

Advertenties

De manier voor zo snel mogelijk afvallen

april 21, 2009

Het is belangrijk dat je een dieet start die bij je hoort om zo snel mogelijk te kunnen afvallen. Teveel dieeten passen niet bij je. Je bekijkt wat je mindere en betere punten zijn en op basis van het gevolg weeg je af wat voor jou het beste dieet is. Een uitermate ongemakkelijke oefening kan het afvallen zijn om te doen. Enkele van de basis morele standpunten is het publiek finaal vergeten omdat er op dit ogenblik meerdere manieren zijn om af te vallen zoals diverse dieten, dieet pillen voor het afvallen. Je leest hieronder een aantal manieren voor het zo snel mogelijk afvallen.

Bepaal voor het zo snel mogelijk afvallen je doelstellingen. Het streefgewicht wat je wil bereiken noteer je. Wat zou je willen wegen en wat is voor jou het perfecte gewicht? Richt je niet op je eind gewicht maar op de eerste 5 kilo dat is de truc. Aan het halen van 5 kilo gewichtsafname heb je vaker pret bovendien kan je dan vieren dat je weer een mijlpaal hebt behaald. Als je het niet hebt gehaald raak je niet zo rap gefrustreerd doordat je probeert al je gewicht in een keer te verliezen.

Een aantal tips voor het zo snel mogelijk afvallen. In je klerenkast zoek je een kledingstuk wat een of twee maten te klein voor je is. Je moet je pantalon bijvoorbeeld niet over je heupen krijgen of dat je je ritssluiting niet dicht krijgt en dat het dus niet goed zit bij het aanpassen. Hang je outfit in je slaapkamer ergens aan de muur op. Probeer je voor te stellen dat je die outfit zelf aanhebt elke keer weer als je er naar kijkt. Dit is een bruikbaar hulpmiddel om gemotiveerd te blijven en het is niet een super kleine maat dus je behoort het te halen. Een of twee maten kleiner moet je kunnen behalen. De kans van falen is niet zo doordat het bereikbaar is. Op deze manier is het afvallen geringer druk gedurende deze periode.

Raak niet in paniek als je je pantalon niet dichtkrijgt. Zodra je de broek zonder problemen kan aantrekken om dat de broek te groot is geworden kan je de pantalon verkopen of weggeven.

Maak voor jezelf kleine boodschapjes die je in je woning kleeft, op de spiegel, of op de koelkast of bijvoorbeeld op de deur van je kast. Motiverende berichtjes of je eigen woorden schrijf je op de berichtjes.Schrijf iets in je eigen woorden zoals: ik ben de mooiste! Ik kan dit wel! Ik ben fit en gezond! Om verder te gaan met afvallen zullen deze kleine woorden of zinnetjes je motiveren.

In de supermarkt koop je natuurlijke producten als je je dit kan permitteren. Verschillende producten hebben chemicalieen en toevoegingen, die ervoor kunnen zorgen dat je weer aankomt of op gewicht blijft en natuurlijke artikelen bevatten die niet. Koop zoveel mogelijk natuurlijke artikelen zoals eieren, vis, kip als je vlees eet en logisch veel groenten in. De kans is groot dat je teveel fruit eet op dit moment en omdat fruit behoorlijk veel natuurlijke suikers bevat is het niet bedachtzaam om jezelf op dit ogenblik te bombarderen. Lekker voor je zijn koolhydraatrijke artikelen zoals bessen, appels, noten zonder zout.

Geniet van een omelette als ontbijt. Uit toets is gebleken dat mensen die smorgens proteinen eten beter presteren op school, werk en hebben daarbij niet zoveel eetlust en drift om een biscuitje of een chocolade reep te nemen. Voeg bij het klaarmaken van een omelette zelf de ingredienten toe die je lekker vind zoals champignons,klein beetje kaas, kruiden, spinazie, tomaten, olijven etc. Onbeperkt zijn de mogelijkheden.

Tijdens de dag moet je proteinen eten. Een aanzienlijk verschil kunnen een handje vol met noten, zaden of bijvoorbeeld een gekookt ei uitmaken. Je metabolisme word aamgespoord om vet te verbranden en daardoor voel je je beter en krijg je meer energie.

Doe zaken die je aangenaam vind bij aanvang als je aanvangt met sporten, is ook handiger voor je lijf), zwemmen of lopen zijn een aantal sporten die je kan gaan uitvoeren!

Schaf aan een wii fit voor het zo snel mogelijk afvallen. Verzoek de overige van het gezin of ze met je mee willen doen. Op hetzelfde moment kan je het alles doen namelijk gezamenlijk lachen en samen doen en daarbij is het zo dat je er gezonder van word.

Een aantal tips voor 6 kilo afvallen

april 9, 2009

Heb je er over na zitten denken hoe jij ook die 6 kilo afvallen kan. Het word een heel karwei als je 6 kilo afvallen wil of misschien wel meer en als je het zo bekijkt is het afvallen zeker niet altijd even eenvoudig. Hoe je je streefgewicht kan halen en hoe je niet in de verleiding kan komen daarvoor zijn er verschillende methodes. Je hebt al die tijd het gewicht met je meegedragen maar nu is het moment om te beginnen met afvallen en dit gewicht te verminderen.

Consequent actiever worden is beslist de eerste stap die je moet gaan zetten. Je kan bijvoorbeeld gaan wandelen,joggen of fietsen iets wat je dus iedere dag kan verrichten maar het moet dus wel een activiteit zijn die je amusant vind en ook nogeens makkelijk is om te verrichten. Je moet het niet te overhaast doen de eerste vier weken want dat zorgt ervoor dat je je lichaam verslapt. Aan sport moet je minimaal een half uur per etmaal een klein beetje doen. Breek dit in delen van tien minuten per etmaal als je niet genoeg tijd hebt om 30 minuten per keer te gaan bewegen. Als deel van je programma voor het 6 kilo afvallen moet je onthouden dat je ook krachttraining moet doen in die tien minuten: je krijgt niet alleen een prachtiger lijf maar je word van de krachttraining ook nogeens slanker.

Je moet wel doordacht eten dan hoef je niet een strikt dieet te doen of jezelf te verhongeren. Je moet vooral vetarm vlees,volkoren granen, vruchten en groenten eten want die ondersteunen je met 6 kilo afvallen.

Zorg ervoor dat je hulp krijgt van je vriend, je gezin of bijvoorbeeld je dokter. Voor het 6 kilo afvallen is het makkelijker als je een gezelschap met mensen om je heen hebt die je steunen bij het afvallen en ervoor zorgen dat er geen verleidingen zijn. Stimulering en ondersteuning van je familie voor het eten van gezonde maaltijden daar moet je voor zorgen. Ga een eindje wandelen en vraag of je gezin mee kunnen gaan in plaats van naar een eetgelegenheid te gaan met zijn allen. Je zal niet zo snel eindigen met afvallen als je een groep van mensen hebt die je steunen.

Wees nou eens eerlijk. Bij het afvallen haal je geen resultaat als het huis nog vol ligt met uitnodigend voedsel die vet en overvloedige suikers bevatten. Ga aan de slag met het opruimen. De gezonde artikelen moeten worden omgeruild voor de slechte artikelen die je daarna weggooid.

Je moet optimistisch blijven denken want als je negatief denkt is dit niet goed voor het afvallen. Je beste maat is immers je positieve gedachten. Optimistische gedachten zoals – ik heb langer energie als ik meer sport – of – in gezond eten zitten voedingswaarden die mijn lichaam nodig heeft – moeten een hulpmiddel zijn tijdens het afvallen.

Je moet vandaag nog starten voor het 6 kilo afvallen. Actie moet nu ondernomen worden om te beginnen met afvallen. Ga niet eerst die zak met koekjes opmaken of dat je past aanvangt op de eerste van de maand met het afvallen vertel jezelf dat je nu start. Als je vandaag niet start met afvallen zal het nooit gebeuren.

Snel en makkelijk afvallen met de volgende tips

april 3, 2009

Ik was in gewicht aangekomen destijds ik 40 werd. Op een gegeven tijdstip was ik bij de controle van de arts en had het toen door maar in die periode daarvoor eigenlijk niet. Ik woog 72 kg op dat moment bij de arts. Ik wilde er snel iets aan doen want ik was nog nimmer zo stevig geweest. Ik had mijzelf voorgenomen dat ik meer tijd aan mijzelf wilde gaan spenderen en alles wat ik zou gaan uitrichten goed voor mij zou zijn. Als snelle oplossing was ik niet van plan om mijzelf op een bepaalde manier te verhongeren of bijvoorbeeld eten te gaan overgeven maar wel makkelijk en snel afvallen namelijk:

Het eten wat ik eet heeft etiketten die ik ga lezen alleerst voordat ik begin met het eten. Fructose komt in veel artikelen voor ik blijf uit de buurt van zulke producten.Dat is dus voor mij frisdrank. Ik drink bijna voor 800 calorieen per dag aan frisdrank. Met het drinken van suikervrije frisdranken ben ik ook gestopt. In de frisdranken zitten vervangers voor de suikers en van die suikers krijg je trek dus daarom benut ik die niet. In plaats daarvan neem ik nu bijvoorbeeld andere soorten thee met vruchtjes erin of maak ik mijn eigen limonade. Ik moet wel bekennen dat ik er suiker bij doe maar dat is niks vergeleken met de suiker die zit in de frisdrank.

Ik heb mij niet voorgenomen om bepaalde producten die ik smakelijk vind te laten staan maar ik weet dat ik het eten van gefrituurde producten moet laten staan. Op het moment ik mijn streefgewicht bereikt heb dan mogelijk wel weer. Ik ben gestopt met het consumeren van boter en margarine. Ik ben gaan experimenteren met parmezaanse kaas of bepaalde kruiden en specerijen op mijn brood om het meer op smaak te krijgen.

Producten zoals brood of noedels laat ik niet staan. Ik let wel erg op de de hoeveelheid bij het eten. Voor het makkelijk en snel avallen weet ik dat ik overvloedige koolhydraten nodig heb en daarom zou het niet een goed idee zijn om deze producten niet te gebruiken.

Voor 8 weken ben ik niet op de weegschaal gaan staan. Ik moest mijzelf echt tegenhouden mijzelf niet te wegen toen ik hoorde van mensen dat ik was afgevallen. Als de uitkomst niet zou zijn wat ik wil als ik te vroegtijdig op de weegschaal zou gaan staan dan zou ik ontgoocheld zijn. Na 2 maanden wachten was ik 15 kilo afgevallen. De redenen die ik hier van kreeg was voldoende om ermee door te gaan.

Ik weet dat ik niet 15 kilo in een maand kan afvallen. Voor het makkelijk en snel afvallen heb ik het moment nodig die ik mijzelf deswege ook geef. Ook al zou ik het wel kunnen ik ben niet van plan om mijn lichaam te vermageren om die 15 kg af te vallen. Ik eet gezonde welgebalanceerde maaltijden waarvan ik een voldaan gevoel krijg en ik kom niet in de verleiding om er teveel van te nuttigen.

Nuttig veel salades bij het diner. Vooral veel rundergehakt en garnalen benut ik met elke type groente en met een beetje parmezaanse kaas. Je eet gezond en je past op je calorieen een beste wijze voor het makkelijk en snel afvallen.

Snel veel afvallen zonder jojo effect.

april 1, 2009

Uitrafelen hoe je nu het beste snel veel afvallen wil is voor ettelijke van ons een hele uitdaging en hoofdzakelijk omdat de snelste manier tot snel veel afvallen voor elk figuur weer beter is. Eenvoudig is de buitengewoon bekende manier een lekker dieet volgen en bovendien talrijk te sporten wat er niet alleen voor zorgt dat je afvalt maar ook nogeens zorgt voor een fitter lichaam. En begrijpelijk heb je dit al ongetwijfeld ooit voorafgaand gehoord ? je dient het dieet eenvoudig doorzetten. Verschillende lieden hebben alsmede kunnen afvallen door deze eenvoudige aanwijzingen te volgen dus jij kan dat ook:

Door bijvoorbeeld in het begin 5 kilo af te vallen en daarna een break te nemen en dat je dan wederom verder gaat met de volgende 5 kilo om af te vallen neem je kleine nuchtere schreden wat beter is voor het snel veel afvallen.

Als je bent aangevangen met een standaard sportoefeningsprogramma hou je daar dan aan vast.

Verricht bovendien nog wat extra kleine trainingen zoals dat je je bolide een stuk verder op parkeert of dat je een stuk wandelt of dat je bijvoorbeeld de trap neemt in plaats van de lift.

Je moet voeding opeten met weinig vet en veel koolhydraten zoals salades en vegetarische pasta?s. Gezond voedsel is immers een gewichtig deel voor het snel veel afvallen.

Gezond nuttigen betekend niet dat je dan direct afgezaagd moet eten. Lees in kookboeken voor nieuwe recepten en wen jezelf aan hoe je deze laag calorische vegetarische voedsel gezond kan klaarmaken. Jij eet enkel voedsel die jij aangenaam vind.

Eet kleinere hap en vaker. Op deze manier gaat je lichaam automatisch je metabolisme ophogen zodat calorieen vlug verbrand worden. Daardoor is het zo dat een kleine maaltijd er voor kan zorgen dat je niet zo snel te veel eet per maal.

Met gezonde producten in de ijskast ben je minder sneller geneigd om iets ziekelijk te halen in de supermarkt dus plan vooruit.

Als je meer uitkomst wil halen bij het snel veel afvallen dan hou je een eetdagboek bij. Doordat je bijhoud wat je juist of mis hebt gedaan haal je meer effect bij het snel veel afvallen.

Op het moment dat het je lievelinge hapje periode is en je eens begrijpt wanneer dit is moet je ervoor zorgen dat je constant gezonde producten bij de hand hebt.