Snel en makkelijk afvallen met de volgende tips

Ik was in gewicht aangekomen destijds ik 40 werd. Op een gegeven tijdstip was ik bij de controle van de arts en had het toen door maar in die periode daarvoor eigenlijk niet. Ik woog 72 kg op dat moment bij de arts. Ik wilde er snel iets aan doen want ik was nog nimmer zo stevig geweest. Ik had mijzelf voorgenomen dat ik meer tijd aan mijzelf wilde gaan spenderen en alles wat ik zou gaan uitrichten goed voor mij zou zijn. Als snelle oplossing was ik niet van plan om mijzelf op een bepaalde manier te verhongeren of bijvoorbeeld eten te gaan overgeven maar wel makkelijk en snel afvallen namelijk:

Het eten wat ik eet heeft etiketten die ik ga lezen alleerst voordat ik begin met het eten. Fructose komt in veel artikelen voor ik blijf uit de buurt van zulke producten.Dat is dus voor mij frisdrank. Ik drink bijna voor 800 calorieen per dag aan frisdrank. Met het drinken van suikervrije frisdranken ben ik ook gestopt. In de frisdranken zitten vervangers voor de suikers en van die suikers krijg je trek dus daarom benut ik die niet. In plaats daarvan neem ik nu bijvoorbeeld andere soorten thee met vruchtjes erin of maak ik mijn eigen limonade. Ik moet wel bekennen dat ik er suiker bij doe maar dat is niks vergeleken met de suiker die zit in de frisdrank.

Ik heb mij niet voorgenomen om bepaalde producten die ik smakelijk vind te laten staan maar ik weet dat ik het eten van gefrituurde producten moet laten staan. Op het moment ik mijn streefgewicht bereikt heb dan mogelijk wel weer. Ik ben gestopt met het consumeren van boter en margarine. Ik ben gaan experimenteren met parmezaanse kaas of bepaalde kruiden en specerijen op mijn brood om het meer op smaak te krijgen.

Producten zoals brood of noedels laat ik niet staan. Ik let wel erg op de de hoeveelheid bij het eten. Voor het makkelijk en snel avallen weet ik dat ik overvloedige koolhydraten nodig heb en daarom zou het niet een goed idee zijn om deze producten niet te gebruiken.

Voor 8 weken ben ik niet op de weegschaal gaan staan. Ik moest mijzelf echt tegenhouden mijzelf niet te wegen toen ik hoorde van mensen dat ik was afgevallen. Als de uitkomst niet zou zijn wat ik wil als ik te vroegtijdig op de weegschaal zou gaan staan dan zou ik ontgoocheld zijn. Na 2 maanden wachten was ik 15 kilo afgevallen. De redenen die ik hier van kreeg was voldoende om ermee door te gaan.

Ik weet dat ik niet 15 kilo in een maand kan afvallen. Voor het makkelijk en snel afvallen heb ik het moment nodig die ik mijzelf deswege ook geef. Ook al zou ik het wel kunnen ik ben niet van plan om mijn lichaam te vermageren om die 15 kg af te vallen. Ik eet gezonde welgebalanceerde maaltijden waarvan ik een voldaan gevoel krijg en ik kom niet in de verleiding om er teveel van te nuttigen.

Nuttig veel salades bij het diner. Vooral veel rundergehakt en garnalen benut ik met elke type groente en met een beetje parmezaanse kaas. Je eet gezond en je past op je calorieen een beste wijze voor het makkelijk en snel afvallen.